Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2861
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атрощенко Тетяна | uk |
dc.contributor.author | Atroschenko Tetiana | en |
dc.contributor.author | Коврей Дора | uk |
dc.contributor.author | Kóré Dóra | hu |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T12:21:08Z | - |
dc.date.available | 2023-08-02T12:21:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 213-218. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-7692-33-0 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2861 | - |
dc.description | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdf | en |
dc.description | https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00007073 | en |
dc.description.abstract | Резюме. У статті розкриваються теоретичні аспекти формування особистості майбутнього педагога в полікультурному освітньому середовищі закладів вищої освіти. Визначаються поняття «особистість» та якості особистості, які є професійно значущими для майбутнього фахівця в рамках сучасної полікультурної освіти. Представлено характеристику полікультурного освітнього середовища закладів вищої освіти, його структурні компоненти та функції, які сприяють формуванню особистості майбутнього педагога. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The article reveals the theoretical aspects of forming the personality of the future teacher in the multicultural educational environment of higher education institutions. The concept of "personality" and personality qualities that are professionally significant for a future specialist in the framework of modern multicultural education are defined. The characteristic of the multicultural educational environment of institutions of higher education, its structural components and functions that contribute to the formation of the personality of the future teacher is presented | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | „RIK-U” Kft. | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | полікультурне середовище | uk |
dc.subject | полікультурна освіта | uk |
dc.title | Формування особистості майбутнього педагога в полікультурному освітньому середовищі закладів вищої освіти | en |
dc.title.alternative | A leendő pedagógus személyiségfejlődése multikulturális felsőoktatási környezetben | en |
dc.title.alternative | Forming the personality of the future pedagogue in the multicultural educational environment of higher education | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Розташовується у зібраннях: | A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kore_D_Atroshchenko_T_Formuvannia_osobystosti_maibutnoho_pedahoha_v_polikulturnomu_2019.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 213-218. | 620.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons