Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаргітич Маріаннаuk
dc.contributor.authorMargitics Mariannahu
dc.date.accessioned2023-08-02T13:19:31Z-
dc.date.available2023-08-02T13:19:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 241-245.en
dc.identifier.isbn978-617-7692-33-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2863-
dc.descriptionhttp://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00007073en
dc.description.abstractРезюме. У статті розглядаються шляхи застосування сучасних Інтернет-технологій для модернізації психологічної та методичної підтримки навчально-виховного процесу на базі науководослідного проекту «Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів». Блок психолого-педагогічного консультування представлений як складова діагностично-концептуального етапу проведення експерименту з моделювання освітнього середовища. Автор наголошує, що реалізація завдань проекту має відкрити нові шляхи наближення системи освіти України до європейських стандартів, а використання Інтернет-технологій для реалізації завдань розвитку психологічної служби дасть змогу забезпечити доступність послуг у сфері психології і соціальної роботи не лише в Україні, а й за її межами.uk
dc.description.abstractAbstract. The article considers ways of applying modern Internet technologies for modernization of psychological and methodical support of educational process on the basis of research project "Educational environment of foreign Ukrainian educational institutions". The block of psychopedagogical counseling is presented as a component of the diagnostic-conceptual stage of an experiment on modeling of the educational environment. The author emphasizes that realization of the tasks of the project should open new ways of approximation of the educational system of Ukraine to European standards, and use of Internet technologies for realization of tasks of development of psychological service will allow to provide access to services in the field of psychology and social work not only in Ukraine, but also abroad.en
dc.language.isouken
dc.publisher„RIK-U” Kft.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмультимедійний урокuk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectінформатикаuk
dc.subjectкомп'ютерuk
dc.subjectдіяльність вчителяuk
dc.titleЗапровадження комп’ютерної технікиen
dc.title.alternativeIKT-technológiák alkalmazása az oktatásbanen
dc.title.alternativeThe application of ICT in educationen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Margitics_Marianna_Zaprovadzhennia_kompiuternoi_tekhniky_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 241-245.611.78 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons