Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.date.accessioned2023-08-03T09:01:42Z-
dc.date.available2023-08-03T09:01:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 315-319.en
dc.identifier.isbn978-617-7692-33-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2871-
dc.descriptionhttps://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/en/record/-/record/bibBRF00007073en
dc.description.abstractРезюме. Розглянуто формальні і неформальні періоди навчальної діяльності освіти дорослих у Великій Британії. Аналіз сучасної структури системи освіти дорослих у Великій Британії виявив гармонійне поєднання як формальних, так і неформальних періодів навчальної діяльності, які коротко нами охарактеризовано. Інформальна форма освіти дорослих визначена як неофіційна, самоорганізована (самоосвіта), індивідуальна пізнавальна діяльність (життєвий, соціальний досвід).uk
dc.description.abstractAbstract. In the present study the formal and informal learning periods in the adult education of the United Kingdom are considered. The analysis of the current structure of the British adult education system reveals that it combines harmoniously both formal and informal periods of learning that are briefly characterized by us. Informal adult education has been conceptualised as unofficial, self-organized (selfeducation), individual cognitive activity (life, social experience).en
dc.language.isouken
dc.publisher„RIK-U” Kft.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectформальна освітаuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectінформальна освітаuk
dc.subjectВелика Британіяuk
dc.titleГармонійне поєднання формальних і неформальних періодів навчальної діяльності дорослого населенняen
dc.title.alternativeA Formális és nonformális tanulási tevékenység kiegyensúlyozott összehangolása a felnőttképzésbenen
dc.title.alternativeHarmonizing learning activity of adult populationen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében
Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orosz_Ildiko_Harmoniine_poiednannia_formalnykh_i_neformalnykh_periodiv_navchalnoi_diialnosti_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 315-319.613.29 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons