Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/313
Title: Репрезентування складових, критеріїв і рівнів розвитку компетентності вчителів іноземних мов у стандартах США.
Authors: Lőrincz Marianna
Keywords: фахова компетентність;вчитель іноземних мов;стандарти педагогічної освіти і професійного розвитку;вимоги;складові;критерії і рівні розвитку компетентності;США
Issue Date: 2020
Publisher: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Type: Article
Series/Report no.: Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка;Вип. 1(42), 2020
Abstract: У статті представлено результати вивчення складових, критеріїв і рівнів розвитку професійної компетентності вчителів іноземних мов у стандартах педагогічної освіти й розвитку США. Вимоги до фахової підготовки й розвитку вчителів-філологів в освітніх стандартах представлено у трьох аспектах: професійні знання, вміння і диспозиції. Порівняльний аналіз текстів стандартів різних профільних організацій виявив, що принципами їхнього укладання є спорідненість, послідовність і наступність. Основними елементами професійної компетентності є іншомовна комунікативна компетентність, методична, культурологічна, психолого-педагогічна, інформаційно-технологічна і т. і.
Description: https://drive.google.com/file/d/1N1RVNeSEw_mfxjB4wMSMI1UeFlgwPiOX/view
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/313
ISSN: 2410-0897
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020 Reprezent.pdfВісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ.Вип. 1(42), 2020. pp. 81−89.895.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.