Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3137
Назва: Кадрова відповідність як основний фактор забезпечення якості підготовки фахівця сфери туризму
Автори: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: туризм;професійна освіта в туризмі;кадрова відповідність;підготовка фахівців сфери туризму
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Вид документа: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. (ред.): Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика 20–21 травня 2022 року. Харків, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022. c. 475-478.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті розглянуто проблему визначення кадрової відповідності науковопедагогічних працівників, які забезпечують підготовку здобувачів за спеціальністю 242 «Туризм». Встановлено, що існуючі проблеми мають об’єктивний характер, і потрібен час для їхнього вирішення. Визначено кроки, які дозволяють зменшити їхню гостроту на даному етапі.
Abstract. The article analyses the problem of determining the personnel compliance of scientific and pedagogical workers who provide training for students of the speciality 242 “Tourism”. It is established that the existing problems are objective and need time to be resolved. Steps have been identified to reduce their relevance at this stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3137
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scsuka_H_Kadrova_vidpovidnist_yak_osnovnyi_faktor_zabezpechennia_yakosti_pidhotovky_fakhivtsia_2022.pdfIn Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. (ред.): Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика 20–21 травня 2022 року. Харків, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022. c. 475-478.349.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons