Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorАндрея Певсеuk
dc.contributor.authorAndreya Pevseen
dc.contributor.authorPősze Andreahu
dc.date.accessioned2024-01-15T10:53:31Z-
dc.date.available2024-01-15T10:53:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53.en
dc.identifier.isbn978-92-9472-193-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231-
dc.description.abstractРезюме. У сучасному світі велику роль відіграє інформаційна компетентність вчителя-філолога. Це не можливо без розвитку технічної, програмної і технологічної бази навчальних закладів, ефективного інформаційного обміну. Завдяки цьому розвитку, філологічна праця стає продуктивнішою. Цей розвиток використання сучасних інформаційних технологій і потребує розвиток інформаційних компетентностей педагогів-філологів для результативної праці.uk
dc.language.isouken
dc.publisherCognum Publishing Houseen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectфілологuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectінформаційна компетентністьuk
dc.titleІнформаційна компетентність майбутнього філолога – ключ до результативної педагогічної праціen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Ebben a gyűjteményben:Pősze Andrea

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Posze_A_Informatsiina_kompetentnist_maibutnoho_filoloha_kliuch_do_rezultatyvnoi _pedahohichnoi_pratsi.pdfIn Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53.2.67 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons