Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3771
Назва: Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів спеціальності 013 «Початкова освіта»
Інші назви: Features of the organization of scientific and research activities of students of speciality 013 "Primary Education"
Автори: Васютіна Тетяна
Tetiana Vasiutina
Ключові слова: науково-дослідницька діяльність студентів у ЗВО;майбутні учителі початкової школи
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 86. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті висвітлено напрями організації науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти: навчально-науковий та науководослідницький. На прикладі студентів майбутніх учителів початкової школи та освітніх галузях «Природнича» і «Громадянська та історична» Державного стандарту початкової освіти проілюстровано організацію їх навчально-наукової діяльності (курсові, проєктні роботи з освітніх компонентів, реферати тощо), яка здійснюється як обов’язкова, з навчальною метою та орієнтацією на виконання конкретних виробничих завдань у контексті реалізації ідей НУШ та Стандарту вищої освіти зі спеціальності 013 «Початкова освіта». Науково-дослідницька діяльність пов’язана з індивідуальною науковою траєкторією студентів, які відбувається за їхньою ініціативою, виходить за межі дисциплін освітньопрофесійної програми їх підготовки, але стосується розширення та поглиблення знань під час роботи в проблемних групах, наукових гуртках, наукових дослідженнях кафедри тощо. Зауважено на ефективності проєктних досліджень, організації навчальнодослідницької діяльності в індивідуальній, парній та груповій формах.
Abstract. The article states the directions for organizing higher education applicants' scientific activities: educational, scientific, and research. The organization of their academic and scientific activities (coursework, project work on educational components, reports, etc.), which is carried out as mandatory, is illustrated in the example of future primary school teachers (students) in the "Natural" and "Civic and Historical" educational areas of the State Standard of Primary Education with an educational purpose and orientation towards the implementation of specific production tasks in the context of the implementation of the ideas of the External Independent Evaluation and the Standard of Higher Education in the speciality 013 "Primary Education". Scientific and research activity is related to the individual scientific trajectory of students, which takes place on their initiative, goes beyond the disciplines of the educational-professional program of their training, and refers to the expansion and deepening of knowledge during work in problem groups, scientific circles, scientific research of the department, etc. The effectiveness of project research and the organization of educational and research activities in individual, pair and group forms were noted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3771
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasiutina_Tetiana_Osoblyvosti_orhanizatsii_naukovo_doslidnytskoi_diialnosti_studentiv_spetsialnosti_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 86. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons