Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3908
Cím: Можливості застосування WEB-додатків в роботі вчителя початкових класів
Egyéb cím: Possibilities of using WEB applications in the work of primary school teachers
Szerző(k): Веремієнко Вадим
Vadym Veremiienko
Kulcsszavak: освітнє середовище;інформаційно-комунікаційні технології;хмарні технології;хмарні обчислення;веб технології
Kiadás dátuma: 2024
Kiadó: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Típus: dc.type.conferenceAbstract
Hivatkozás: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 350. p.
Absztrakt: Резюме. У доповіді порушується питання про можливості застосування Web-додатків в освітньому процесі – як сучасних засобів взаємодії вчителів та учнів, розкрито особливості веб-сервісів; виокремлено сутність поняття «хмарні технології». Представлено переваги, можливості та перспективи використання веб-додатків у сучасному освітньому середовищі. Одним із головних інструментів успіху Нової української школи є наскрізне застосування інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі. Сучасний вчитель має навчитися створювати та використовувати мультимедійний та інтерактивний контент, щоб зацікавити цифрове покоління учнів. Тому зараз в Україні все більшого значення набуває використання хмарних технологій у професійній діяльності педагогічного працівника, адже має ряд переваг перед традиційними формами роботи та засобами навчання. Метою доповіді є огляд та визначення критерій можливостей використання Web-додатків вчителю початкових класів, доступність, витрат на програмне забезпечення, технічну підтримку роботи програмного засобу, інтерактивність, групова спільна робота, можливість використання мобільних пристроїв, співпраця та взаємодія усіх учасників освітнього процесу, можливість доступу до навчальних матеріалів з будь-якого пристрою (планшет, смартфон) при наявності високошвидкісної мережі Інтернет.
Abstract. The report raises the question of the possibilities of using Web applications in the educational process – as modern means of interaction between teachers and students, reveals the features of Web services; the essence of the concept of "cloud technologies" is highlighted. Preferences, opportunities and perspectives of using web applications in a modern educational environment are presented. One of the main instruments of the New Ukrainian School's success is the distinctive use of information and digital technologies in the educational process. Modern teacher must learn to create and use multimedia and interactive content to interest digital generation of students. Therefore, in Ukraine, increasingly importance acquires the use of cloud technologies in the professional activity of a pedagogical worker, as has a number of advantages before traditional forms of work and learning facilities. The purpose of the report is to review and determine the criteria for the possibility of using web applications for primary school teachers, accessibility, cost of software, technical support for software operation, interactivity, group collaboration, the possibility of using mobile devices, cooperation and interaction of all participants in the educational process, the possibility of access to educational materials from any device (tablet, smartphone) with a high-speed Internet connection.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3908
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Veremiienko_Vadym_Mozhlyvosti_zastosuvannia_web_dodatkiv_voboti_vchytelia_pochatkovykh_klasiv_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 350. p.11.73 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons