Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3957
Назва: Teacher-student communication characteristics and the crisis situation
Інші назви: Pedagógus-diák közötti kommunikációs kapcsolati jellemzők krízishelyzetben
Автори: Molnár Nikoletta
Ключові слова: teacher;student;crisis situation;communication characteristics
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 67-76.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The paper is a literature review, which aims to describe the main characteristics of teacher-student communication, as well as the concept of a crisis situation based on the available literature. Based on this, the paper can be divided into three parts: the first part is about communication in general, the second is about teacher-student communication at school, and the third part is about the main characteristics of the crisis and crisis situation. All three topics have a very extensive literature base, so they are presented without the aim for completeness, reflecting merely on some main literature sources. The author is looking for the answer to whether it is justified to change the communication or to look for new communication strategies in a life situation affected by a crisis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3957
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Molnar_Nikoletta_Teacher_student_communication_characteristics_and_the_crisis_situation_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 67-76.522.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons