Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3995| Назва: | Основні принципи організації викладання дисциплін за вибором | 
| Інші назви: | Basic principles of optional subjects teaching organization | 
| Автори: | Щука Галина Shchuka Halyna Scsuka Halina | 
| Ключові слова: | вибіркові дисципліни;освітній процес;вища освіта | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | 
| Вид документа: | dc.type.article | 
| Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 469-475. | 
| Короткий огляд (реферат): | Резюме. У вітчизняних ЗВО, відповідно до Закону «Про вищу освіту», запроваджено концепцію person-centered teaching (навчання, орієнтоване на особистість). Одним з принципів реалізації даної концепції є гарантоване право студентів самостійно обирати щонайменше 25 % обсягу освітньої програми (ЗУ «Про вищу освіту» 2014). Незважаючи на ряд нормативно-правових документів, які деталізували питання введення вибіркових дисциплін в освітній процес (наприклад, Лист МОН України від 13.03.2015 № 1/9-126 “Щодо особливостей організації освітнього процесу та формування навчальних планів у 2015/2016 н. р.”), публікації у фахових журналах, виступи на науковопрактичних конференціях, врешті-решт, результати акредитацій, вказують на те, що ряд важливих позицій (як-от, місце вибіркової дисципліни в освітньому процесі, її мета, матеріально-технічне забезпечення, вимоги до викладача та здобувачів тощо) залишаються дискусійними. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3995 | 
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 | 
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | 
| Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet Scsuka Halina | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Shchuka_Halyna_Osnovni_pryntsypy_orhanizatsii_vykladannia_dystsyplin_vyb_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 469-475. | 507.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons
     
    

 
	

