Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4004| Title: | Тенденції розвитку інклюзивної освіти в початковій школі Угорщини | 
| Authors: | Михайлович Кристина Krystyna Mykhailovych Mihajlovics Krisztina | 
| Keywords: | інклюзивна освіта;початкова школа;Угорщина | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | 
| Type: | dc.type.article | 
| Citation: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 587-592. | 
| Abstract: | Резюме. Інклюзивна освіта у процесі становлення проходить через певні етапи і таким етапом є інтеграція. Згідно з визначенням угорського тлумачного словника, термін «інтеграція» означає об’єднання окремих частин у велике ціле чи єдність, що в нашому випадку стосується інтеграції осіб з інвалідністю, дітей чи молоді з особливими освітніми потребами. Концепцію інтегрованої освіти вважати передумовою розвитку інклюзії як соціально-політичної концепції. Що стосується освіти, то концепція інтеграції з’явилася в Європі після Другої світової війни. Уперше визначення інтеграції було зроблено в межах принципу нормалізації. Рух за емансипацію людей осіб з інвалідністю відіграв значну роль у поширенні принципу інтегрованої освіти, що трансформував освіту країн Європи відповідно до цих принципів. Міжнародну ініціативу 1960-х і 1970-х років, що стосувалася спільного навчання дітей з інвалідністю та дітей без інвалідності, називали «інтеграцією». | 
| URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4004 | 
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 | 
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | 
| Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Mykhailovych_K_Tendentsii_rozvytku_inkliuzyvnoi_osvity_pochatkovii_Uhorshchyny_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 587-592. | 529.4 kB | Adobe PDF | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License
     
    

 
	

