Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4015
Назва: Бухгалтерський облік та аналіз адміністративних витрат суб’єкта господарювання
Інші назви: A gazdasági szervezet adminisztratív költségeinek számvitele és elemzése
Автори: Леврінц Юрій
Lőrincz György
Ключові слова: витрати;адміністративні;податки;зарплата;управління;költségek;adminisztráció;adók;bérek;menedzsment
Дата публікації: 2024
Видавництво: Кафедра обліку і аудиту
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Леврінц Юрій: Бухгалтерський облік та аналіз адміністративних витрат суб’єкта господарювання. Кафедра обліку і аудиту, Берегове, 2024. 107 с.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена зростанням значення ефективності управління витратами в умовах конкуренції та економічної нестабільності. Метою роботи є дослідження методичних аспектів обліку адміністративних витрат та розробка рекомендацій для їх ефективного управління. Серед завдань дослідження є аналіз нормативної бази, що регулює бухгалтерський облік, практичних аспектів обліку адміністративних витрат та розробка рекомендацій щодо обліку адміністративних витрат. Об'єктом дослідження є методи та підходи до обліку адміністративних витрат та їх аналіз. Предметом дослідження є адміністративні витрати ТОВ "АСТРА ДІА ЛАБ". Методом дослідження був статистичний аналіз даних. Практичне значення роботи полягає у впровадженні результатів для покращення управлінського обліку та контролю витрат. Інформаційна база дослідження включає наукові статті, нормативні джерела та дані підприємства. Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Дослідження показало, що адміністративні витрати важливі для підтримки основної діяльності підприємства, і їх облік має відповідати нормативно-правовим вимогам. Рекомендації включають розробку стандартизованих процедур, запровадження ERP-системи, використання внутрішнього контролю та регулярний аналіз витрат. Це підвищить точність обліку, покращить фінансову звітність і зменшить загальні витрати.
A szakképzési munka témájának aktualitását a költséggazdálkodás hatékonyságának növekvő jelentősége adja a verseny és a gazdasági instabilitás összefüggésében. A munka célja az adminisztratív költségek elszámolásának módszertani szempontjainak vizsgálata és ajánlások kidolgozása azok hatékony kezeléséhez. A tanulmány célkitűzései között szerepel a számviteli elszámolást szabályozó szabályozási keret elemzése, az adminisztratív költségek gyakorlati szempontjai és az adminisztratív költségek elszámolására vonatkozó ajánlások kidolgozása. A tanulmány tárgya az igazgatási kiadások elszámolásának módszerei és megközelítései, valamint ezek elemzése. A tanulmány tárgya az ASTRA DIA LAB LLC adminisztratív költségei. A kutatási módszer statisztikai adatelemzés volt. A munka gyakorlati jelentősége, hogy az eredményeket az igazgatási számvitel és a költségellenőrzés javítása érdekében alkalmazzák. A tanulmány információs bázisát tudományos cikkek, szabályozási források és vállalati adatok képezik. A dolgozat felépítése bevezetésből, három fejezetből és következtetésekből áll. A tanulmány kimutatta, hogy az igazgatási költségek fontosak a vállalkozás alaptevékenységének támogatása szempontjából, és elszámolásuknak meg kell felelnie a szabályozási követelményeknek. Az ajánlások közé tartozik a szabványosított eljárások kidolgozása, egy ERP-rendszer bevezetése, belső ellenőrzések alkalmazása és a kiadások rendszeres elemzése. Ez növeli a számviteli pontosságot, javítja a pénzügyi jelentéstételt és csökkenti az összköltségeket.
Опис: A diplomamunka néhány fejezete olyan tényadatot tartalmaz, amelyeket nem lehet publikussá tenni, ezért azokat az intézmény kézirattárában lehet külön engedéllyel megtekinteni.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4015
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Számvitel és auditálás tanszék

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrinc_Yurij_Buhgalterskij_oblik_analiz_administrativnih_vitrat_sub’yekta_2024.pdfЛеврінц Юрій: Бухгалтерський облік та аналіз адміністративних витрат суб’єкта господарювання. Кафедра обліку і аудиту, Берегове, 2024. 107 с.7.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons