Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГреба Ілдікоuk
dc.contributor.authorGreba Ildikóhu
dc.contributor.authorШелельо Тетянаuk
dc.contributor.authorSelelyo Tetjánahu
dc.contributor.authorTetiana Sheleloen
dc.contributor.authorГаврилюк Ілонаuk
dc.contributor.authorGávriljuk Ilonahu
dc.date.accessioned2024-08-12T08:08:04Z-
dc.date.available2024-08-12T08:08:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068-
dc.description.abstractРезюме. Проблема булінгу для сучасного суспільства є надзвичайно поширеною та актуальною. Останніми роками набуває особливого значення в освітній практиці таке явище, як шкільний булінг, оскільки школа не залишається осторонь реалій життя, а учні наслідують моделі міжособистісної взаємодії, що набувають деструктивного характеру. Вперше проблемою шкільного насильства зацікавився К. Дьюкс у 1905 році, коли опублікував свою роботу на дану тему. Перші систематичні дослідження цього явища провели скандинавські науковці: Д. Олвеус, П. П. Хайнеман, А. Пікас, Е. Роланд. Вони розробили концепцію булінгу – (від англ. "bully" – хуліган), де визначили його як форму утиску, дискримінації та цькування (Аль-Зубейді, Нагорняк, 2022).uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпандеміяuk
dc.subjectагресіяuk
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectкібербулінгuk
dc.subjectжертваuk
dc.subjectагресорuk
dc.subjectспостерігачuk
dc.subjectнасильствоuk
dc.titleБулінг в освітньому середовищі та вплив різних факторів на його розвитокen
dc.title.alternativeBullying in the educational environment and the influence of various factors on its developmenten
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Greba Ildikó
Gávriljuk Ilona
Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shelelo_Tetiana_et_al_Bulinh_osvitnomu_seredovyshchi_ta_vplyv_riznykh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544.991.38 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons