Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068| Назва: | Булінг в освітньому середовищі та вплив різних факторів на його розвиток |
| Інші назви: | Bullying in the educational environment and the influence of various factors on its development |
| Автори: | Греба Ілдіко Greba Ildikó Шелельо Тетяна Selelyo Tetjána Tetiana Shelelo Гаврилюк Ілона Gávriljuk Ilona |
| Ключові слова: | пандемія;агресія;булінг;кібербулінг;жертва;агресор;спостерігач;насильство |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
| Вид документа: | dc.type.article |
| Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544. |
| Короткий огляд (реферат): | Резюме. Проблема булінгу для сучасного суспільства є надзвичайно поширеною та актуальною. Останніми роками набуває особливого значення в освітній практиці таке явище, як шкільний булінг, оскільки школа не залишається осторонь реалій життя, а учні наслідують моделі міжособистісної взаємодії, що набувають деструктивного характеру. Вперше проблемою шкільного насильства зацікавився К. Дьюкс у 1905 році, коли опублікував свою роботу на дану тему. Перші систематичні дослідження цього явища провели скандинавські науковці: Д. Олвеус, П. П. Хайнеман, А. Пікас, Е. Роланд. Вони розробили концепцію булінгу – (від англ. "bully" – хуліган), де визначили його як форму утиску, дискримінації та цькування (Аль-Зубейді, Нагорняк, 2022). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068 |
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Розташовується у зібраннях: | Greba Ildikó Gávriljuk Ilona Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Shelelo_Tetiana_et_al_Bulinh_osvitnomu_seredovyshchi_ta_vplyv_riznykh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544. | 991.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons



