Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4200
Назва: Lexico-stylistic and structural peculiarities of American advertising copy
Інші назви: Лексико-стилістичні та структурні особливості тексту американської реклами
Автори: Mariia Komiati
Komjáti Mária
Ком'яті Марія
Ключові слова: stylistics;structural;peculiarities;American;advertising
Дата публікації: 2024
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Komjáti Mária: Lexico-stylistic and structural peculiarities of American advertising copy. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 76 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4200
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komjati_Maria_Lexico_stylistic_and_structural_peculiarities.pdfKomjáti Mária: Lexico-stylistic and structural peculiarities of American advertising copy. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 76 p.898.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons