Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4654| Title: | Кібербулінг в освітньому середовищі: механізми реагування та профілактики |
| Authors: | Червінська Інна Inna Chervinska |
| Keywords: | кібербулінг;освітa;Україна |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II. |
| Type: | dc.type.extendedAbstract |
| Citation: | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 16-18. |
| Abstract: | Резюме. Актуальність проблеми булінгу та його різновидів у сучасному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти засвідчує її затребуваність в освітянської спільноти, батьків, представників громадськості. Однак, незважаючи на таку популярність, ця проблема задля її успішного вирішення вимагає поєднання наукових розвідок учених та напрацювань й досвіду педагогів-практиків. Адже згідно результатів статистичних даних про кібербулінг в освітньому середовищі, його показники зростають. Особливе зростання помічено в період воєнного стану в якому ось уже третій рік перебуває Україна. |
| URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4654 |
| ISBN: | 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка) 978-617-8143-28-2 (PDF) |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Appears in Collections: | Кібербезпека в транскордонному співробітництві |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Inna_Chervinska_Kiberbulinh_v_osvitnomu_seredovyshchi_mekhanizmy_2024.pdf | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 16-18. | 2.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License



