Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4703
Cím: До питання трансформації економіки на основі цифрової ігрової індустрії
Egyéb cím: On the question of transformations of economy based on digital gaming industry
Szerző(k): Чизмар Іван
Chyzmar Ivan
Csizmár Iván
Kulcsszavak: кіберспорт;мобільний геймінг;багатокористувацькі ігрові проєкти;стрімінг;хмарний геймінг;ендеміки;е-sport;mobile gaming;multi-country gaming objects;shooting;cloud gaming;endemic
Kiadás dátuma: 23-feb-2023
Kiadó: ТОВ «ДКС Центр»
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: Чизмар Іван: До питання трансформації економіки на основі цифрової ігрової індустрії. In Ефетивна економіка. 2023. № 2. 17 с.
Sorozat neve/Száma.: ;№ 2.
Absztrakt: Резюме. Дослідження спрямоване на вивчення особливостей трансформацій економіки на основі цифрової ігрової . індустрії. За результатами дослідження автором констатовано,що сфери цифрової ігрової індустрії деталізуються за характеристиками,яким притаманні деякі спільні риси за спеціалізацією та специфікою виділення (зокрема, за наявністю інтеграційних структур, ідентифікованих за наявністю змішаних виробництв, розбіжністю стадії виробництва продукту). Серед складових цифрової ігрової індустрії є сфери цифрової економіки (її ендеміки), зокрема: кіберспорт, мобільний геймінг, багато користувацькі ігрові проєкти, стрімінг та хмарний геймінг. Зміст складових цифрової ігрової індустрії (ендеміків) звертає увагу на її мультисферність та дозволяє констатувати, що вони досить структурно неоднорідні, оскільки сформовані великими структурними блоками, у яких є сектори, галузі, які забезпечують матеріально-технічну основу розвитку сфер цифрової ігрової індустрії, та комплекси. Враховуючи наявність мультисферності (що спрямована на ідентифікацію та трансформацію кожної складової), цифрова ігрова індустрія характеризується впливом на економіку через розробників видавців ігор та компанії на соціальну та культурну сфери. У дослідженні було виявлено, що цифрова ігрова індустрія є мультисферною та складною галуззю, яка складається з різних складових, таких як кіберспорт, мобільний геймінг, багато користувацькі ігрові проєкти, стрімінг, та хмарний геймінг. Кожна з цих складових має свої специфічні характеристики та може мати важливий вплив на економіку через розробників ігор, компаній-виробників електронних пристроїв та комп'ютерних компонентів. Однак, не дивлячись на те, що складові цифрової ігрової індустрії мають спільні риси, вони є структурно неоднорідними та складаються з великих структурних блоків, у яких наявні сектори, галузі та комплекси. Це робить їх складними для дослідження та аналізу. Існує декілька можливих перспектив для використання результатів для подальших досліджень: вивчення характеристик, які відрізняють сфери цифрової ігрової індустрії та наслідки цих відмінностей для функціонування всієї індустрії; дослідження ролі інтеграційних структур для виробництваи змішаної продукції у розвитку цифрової ігрової індустрії, ідентифікація переваг та недоліків цих структур, аналіз економічного впливу цифрової ігрової індустрії, включаючи її вплив на системи виробництва, розподілу, обміну та споживання, дослідження походження та виникнення цифрової ігрової індустрії відповідно до того, як фактори сприяли розвитку, дослідження конкретних характеристик та можливих вплив і вендеміківв цифровій ігровій індустрії.
Abstract. This research aims to study the characteristics of the transformation of the economy based on the digital gaming industry. The author's findings indicate that the digital gaming industry can be detailed based on characteristics that are common to some specialized and specific production features (including the presence of integrated structures, identified by the presence of mixed production, and the difference in the production stage of the product). The digital gaming industry includes various components such as eSports, mobile gaming, multiplayer gaming projects, streaming, and cloud gaming. The content of the digital gaming industry's components highlights its multifaceted nature and suggests that it is structurally heterogeneous, consisting of large structural blocks, including sectors, industries that provide the material and technical basis for the development of the digital gaming industry, and complexes. Taking into account its multifaceted nature, the digital gaming industry is characterized by its impact on the economy through game developers/publishers, manufacturers of electronic devices, computer components, and other players, as well as its unique origins and development. Its impact becomes increasingly specific to the economy when transmitted through its endemics, which include eSports, gaming, multiplayer gaming projects, cloud gaming, and streaming.There are several possible perspectives for using the results for further research: studying the characteristics that differentiate the spheres of the digital gaming industry and the consequences of these differences for the entire industry; researching the role of integrative structures for producing mixed products in the development of the digital gaming industry, identifying the advantages and disadvantages of these structures, analyzing the economic impact of the digital gaming industry, including its impact on production, distribution, exchange, and consumption systems; investigating the origin and emergence of the digital gaming industry based on factors that contributed to its development; studying specific characteristics and possible impacts of endemics in the digital gaming industry.
Leírás: Редакційна колегія: https://nayka.com.ua/index.php/ee/about/editorialTeam
Зміст: https://nayka.com.ua/index.php/ee/issue/view/61
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4703
ISSN: 2307-2105
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Csizmár Iván

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Chizmar_Ivan_Do_pitannya_transformaciyi_ekonomiki_na_osnovi_cifrovoyi_igrovoyi_industriyi_2023.pdfЧизмар Іван: До питання трансформації економіки на основі цифрової ігрової індустрії. In Ефетивна економіка. 2023. № 2. 17 с.3.69 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons