Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШелемба Мартаuk
dc.contributor.authorShelemba Martaen
dc.date.accessioned2025-02-24T08:37:48Z-
dc.date.available2025-02-24T08:37:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 39-40.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-28-2 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4765-
dc.description.abstractРезюме. Концепція цифрової трансформації враховується в удосконаленні підготовки фахівців з міжнародних відносин в УжНУ через ряд ініціатив та практичних заходів, спрямованих на інтеграцію сучасних цифрових технологій у навчальний процес. Ось кілька способів, як це реалізується: 1.Інтеграція технологій в навчальні програми: Інтеграція технологій в навчальні програми в Ужгородському національному університеті (УжНУ) відображає сучасні тенденції у вищій освіті, спрямовані на підготовку студентів до ефективної роботи в умовах цифрової трансформації. УжНУ впроваджує різноманітні технології в навчальний процес з метою покращення якості освіти та розвитку цифрових навичок студентів. Ось кілька прикладів інтеграції технологій в навчальні програми УжНУ: ● Електронні навчальні платформи: УжНУ використовує сучасні електронні навчальні платформи, такі як Moodle або Google Classroom, для організації дистанційного навчання та спільної роботи студентів із викладачами. Це дозволяє забезпечити доступ до навчальних матеріалів, завдань та інтерактивних занять у будь-який час і з будь-якого місця. ● Використання відео та вебінарів: УжНУ активно використовує відео матеріали та вебінари для навчання студентів. Відеоуроки дозволяють ефективно демонструвати складні концепції, а також надають можливість вивчати матеріал у форматі, доступному для самостійного опрацювання. ● Цифрові інструменти для колаборації: УжНУ сприяє використанню цифрових інструментів для спільної роботи студентів у групах. Застосунки для спільної роботи над проектами (наприклад, Google Docs, Slack) дозволяють студентам ефективно обмінюватися ідеями та співпрацювати над завданнями в онлайн-режимі. ● Онлайн-тестування та оцінювання: УжНУ використовує спеціальні платформи для проведення онлайн-тестування та оцінювання знань студентів. Це дозволяє здійснювати ефективний моніторинг успішності та оцінювати рівень засвоєння навчального матеріалу.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЗакарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці IIen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectУжгородський Національний Університетuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.titleІнтеграція сучасних цифрових технологій у навчальний процес: досвід двнз «Ужгородський Національний Університет»en
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shelemba_Marta_Intehratsiia_suchasnykh_tsyfrovykh_tekhnolohii_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 39-40.9.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons