Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4765
Назва: Інтеграція сучасних цифрових технологій у навчальний процес: досвід двнз «Ужгородський Національний Університет»
Автори: Шелемба Марта
Shelemba Marta
Ключові слова: цифрові технології;Ужгородський Національний Університет;навчання;освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 39-40.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Концепція цифрової трансформації враховується в удосконаленні підготовки фахівців з міжнародних відносин в УжНУ через ряд ініціатив та практичних заходів, спрямованих на інтеграцію сучасних цифрових технологій у навчальний процес. Ось кілька способів, як це реалізується: 1.Інтеграція технологій в навчальні програми: Інтеграція технологій в навчальні програми в Ужгородському національному університеті (УжНУ) відображає сучасні тенденції у вищій освіті, спрямовані на підготовку студентів до ефективної роботи в умовах цифрової трансформації. УжНУ впроваджує різноманітні технології в навчальний процес з метою покращення якості освіти та розвитку цифрових навичок студентів. Ось кілька прикладів інтеграції технологій в навчальні програми УжНУ: ● Електронні навчальні платформи: УжНУ використовує сучасні електронні навчальні платформи, такі як Moodle або Google Classroom, для організації дистанційного навчання та спільної роботи студентів із викладачами. Це дозволяє забезпечити доступ до навчальних матеріалів, завдань та інтерактивних занять у будь-який час і з будь-якого місця. ● Використання відео та вебінарів: УжНУ активно використовує відео матеріали та вебінари для навчання студентів. Відеоуроки дозволяють ефективно демонструвати складні концепції, а також надають можливість вивчати матеріал у форматі, доступному для самостійного опрацювання. ● Цифрові інструменти для колаборації: УжНУ сприяє використанню цифрових інструментів для спільної роботи студентів у групах. Застосунки для спільної роботи над проектами (наприклад, Google Docs, Slack) дозволяють студентам ефективно обмінюватися ідеями та співпрацювати над завданнями в онлайн-режимі. ● Онлайн-тестування та оцінювання: УжНУ використовує спеціальні платформи для проведення онлайн-тестування та оцінювання знань студентів. Це дозволяє здійснювати ефективний моніторинг успішності та оцінювати рівень засвоєння навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4765
ISBN: 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)
978-617-8143-28-2 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shelemba_Marta_Intehratsiia_suchasnykh_tsyfrovykh_tekhnolohii_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 39-40.9.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons