Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4806
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменний Олександр | uk |
dc.date.accessioned | 2025-02-28T06:55:04Z | - |
dc.date.available | 2025-02-28T06:55:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 134. c. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-28-2 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4806 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Постановка наукової проблеми. У сучасному світі зростання залежності від цифрових платформ у професійній освіті викликає необхідність підвищення рівня захисту даних від кіберзагроз. Метою дослідження є розробка концептуальної моделі інтеграції штучного інтелекту у систему кіберзахисту навчальної цифрової платформи. Актуальність цієї теми зумовлена необхідністю підвищення ефективності кіберзахисту освітніх платформ, що використовуються для професійної підготовки робітників, і відсутністю ефективних механізмів, які б могли оперативно реагувати на кіберзагрози. Наукова новизна роботи полягає в інтеграції адаптивної системи кіберзахисту на основі штучного інтелекту для навчальних цифрових платформ, яка не лише реагує на відомі загрози, але й має здатність до самонавчання та адаптації до нових атак. Порівняно з дослідженнями Bilge L. та Dumitraş T. (2012), що акцентують увагу на обмеженнях традиційних методів виявлення атак «нульового дня», наша система забезпечує більш проактивний підхід, запобігаючи як відомим, так і новим загрозам завдяки машинному навчанню. Публікації ENISA (2020) висвітлюють загальні питання безпеки ШІ та його використання в цифрових екосистемах, однак наша робота зосереджується на специфічному застосуванні в освітніх платформах для професійної підготовки, що додає практичну цінність у цій галузі. У порівнянні з дослідженнями Malatras A. та Dede G., наша система відрізняється тим, що її адаптивний характер уможливлює їй оперативно реагувати на змінюваний ландшафт кіберзагроз в освітньому середовищі. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | цифрова платформа | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.title | Концептуальна модель інтеграції штучного інтелекту у систему кіберзахисту навчальної цифрової платформи | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Кібербезпека в транскордонному співробітництві |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Humennyi_Oleksandr_Kontseptualna_model_intehratsii_shtuchnoho_2024.pdf | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 134. c. | 9.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License