Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4806
Назва: Концептуальна модель інтеграції штучного інтелекту у систему кіберзахисту навчальної цифрової платформи
Автори: Гуменний Олександр
Ключові слова: цифрова платформа;штучний інтелект
Дата публікації: 2024
Видавництво: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 134. c.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Постановка наукової проблеми. У сучасному світі зростання залежності від цифрових платформ у професійній освіті викликає необхідність підвищення рівня захисту даних від кіберзагроз. Метою дослідження є розробка концептуальної моделі інтеграції штучного інтелекту у систему кіберзахисту навчальної цифрової платформи. Актуальність цієї теми зумовлена необхідністю підвищення ефективності кіберзахисту освітніх платформ, що використовуються для професійної підготовки робітників, і відсутністю ефективних механізмів, які б могли оперативно реагувати на кіберзагрози. Наукова новизна роботи полягає в інтеграції адаптивної системи кіберзахисту на основі штучного інтелекту для навчальних цифрових платформ, яка не лише реагує на відомі загрози, але й має здатність до самонавчання та адаптації до нових атак. Порівняно з дослідженнями Bilge L. та Dumitraş T. (2012), що акцентують увагу на обмеженнях традиційних методів виявлення атак «нульового дня», наша система забезпечує більш проактивний підхід, запобігаючи як відомим, так і новим загрозам завдяки машинному навчанню. Публікації ENISA (2020) висвітлюють загальні питання безпеки ШІ та його використання в цифрових екосистемах, однак наша робота зосереджується на специфічному застосуванні в освітніх платформах для професійної підготовки, що додає практичну цінність у цій галузі. У порівнянні з дослідженнями Malatras A. та Dede G., наша система відрізняється тим, що її адаптивний характер уможливлює їй оперативно реагувати на змінюваний ландшафт кіберзагроз в освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4806
ISBN: 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)
978-617-8143-28-2 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Humennyi_Oleksandr_Kontseptualna_model_intehratsii_shtuchnoho_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 134. c.9.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons