Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuszti Ilonaen
dc.contributor.authorГусті Ілонаuk
dc.date.accessioned2025-06-24T07:17:14Z-
dc.date.available2025-06-24T07:17:14Z-
dc.date.issued2025-06-16-
dc.identifier.citationIn Проблеми освіти. 2025. Випуск 1(102). с. 101-112.en
dc.identifier.issn2710-3986 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-102.2025.07-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5030-
dc.descriptionРедолегія: https://imzo-journal.org.ua/index.php/journal/editorial-boarden
dc.descriptionЗміст: https://imzo-journal.org.ua/index.php/journal/issue/view/21en
dc.description.abstractAbstract. This article deals with the influence of homework within the context of higher education. It navigates the viewpoints of educational experts, who either champion homework for its positive effects on academic achievement or critique it for its potential to negatively impact students psychologically. Positioned as an advocate for homework, the author aims to substantiate its beneficial role in the learning process by emphasising its key characteristics. The study synthesizes contemporary research perspectives on homework, establishing a working definition as teacher-assigned tasks undertaken by students beyond scheduled class time. The increasing prominence of online learning is explored, with a detailed presentation of engaging online homework assignments tailored to specific foreign language skills. Furthermore, the article proposes a range of motivational strategies for online homework, focusing on personalization, clear communication, varied task formats, interactive elements, timely feedback, community building, and the effective use of technology. Thus, the main aims of the study are to substantiate the beneficial role of homework in higher education by synthesizing research, outlining principles for effective design, addressing implementation challenges, and proposing motivational strategies for online assignments. In addition, several promising directions for future research are suggested, including longitudinal studies on the impact of online homework.en
dc.description.abstractРезюме. У статті розглядається вплив домашніх завдань у контексті вищої освіти. Подані різні точки зору експертів у галузі освіти, які або підтримують домашні завдання за їхній позитивний вплив на академічні досягнення студентів, або критикують їх за їхній потенціал зайняти багато часу, викликати втому та негативно впливати на психологію студентів. Обґрунтовано корисну роль домашніх завдань у процесі навчання, підкреслено їх ключові характеристики. У статті розглянуто сучасні дослідницькі перспективи щодо домашніх завдань, встановлюючи робоче визначення як завдань, призначених вчителем, які виконуються студентами поза запланованим часом уроків. У статті охарактеризовано проблеми, з якими стикаються викладачі під час розробки завдань. Далі досліджується зростаюча важливість онлайн-навчання, з детальним представленням різноманітних та захопливих онлайн-домашніх завдань, адаптованих до конкретних навичок іноземної мови. Крім того, у статті пропонується ряд мотиваційних стратегій для онлайн-домашніх завдань, зосереджуючись на персоналізації, чіткій комунікації, різноманітних форматах завдань, інтерактивних елементах, своєчасному зворотному зв'язку, розбудові спільноти та ефективному використанні технологій. Таким чином, основними цілями дослідження є обґрунтування корисної ролі домашніх завдань у вищій освіті шляхом синтезу досліджень, окреслення принципів ефективного проектування, вирішення проблем впровадження та пропозиції мотиваційних стратегій для онлайн-завдань. Запропоновано кілька перспективних напрямків для майбутніх досліджень, включаючи поздовжні дослідження впливу онлайн-домашніх завдань, дослідження оптимального навантаження та аналіз взаємозв'язку між підготовкою вчителів та успішністю учнів у виконанні домашніх завдань.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherДержавна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjecthomeworken
dc.subjectmotivationen
dc.subjectonline language learningen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectbeneficial effects of homeworken
dc.subjectteacher challengesen
dc.subjectдомашнє завданняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectонлайн-вивчення мовиuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectкорисний вплив домашнього завданняuk
dc.subjectпроблеми вчителяuk
dc.titleThe beneficial effect of homework on increasing student motivation in higher educationen
dc.title.alternativeПозитивний вплив домашніх завдань на підвищення мотивації студентів у вищій освітіen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Huszti Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Z_Huszti_Homework_and_Motivation_2025.pdfIn Проблеми освіти. 2025. Випуск 1(102). с. 101-112.760 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons