Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5049
Назва: | До питання про навчальні шкільні екскусії |
Автори: | Іпатій Андрій Ipátij Ándrij Щука Галина Shchuka Halyna Scsuka Halina |
Ключові слова: | шкільні екскурсїі;туристично-рекреаційний потенціал;екскурсія |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ХНПУ ім. Г. С. Сковороди |
Вид документа: | dc.type.other.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Лоцман П. І. (заг. ред.): Географія та туризм. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди (12 березня 2025 р., м. Харків). Харків, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2025. c. 28-31. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Важливість шкільних краєзнавчих екскурсій, як форми організації навчально-виховної роботи з учнями, спрямована на вивчення школярами при керівній ролі вчителя явищ, процесів, об’єктів через безпосереднє їх сприймання і спостереження в конкретному середовищі – природному або виробничому [2], не вимагає обґрунтування. Незаперечним фактом є те, що учні, які беруть безпосередню участь у практичних дослідженнях, формують більш позитивне ставлення до предмету, який вивчають. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5049 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Scsuka Halina |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Do_pytannia_pro_navchalni_shkilni_ekskusii_2025.pdf | In Лоцман П. І. (заг. ред.): Географія та туризм. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди (12 березня 2025 р., м. Харків). Харків, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2025. c. 28-31. | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons