Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5301
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іпатій Андрій | uk |
dc.contributor.author | Ipátij Ándrij | hu |
dc.contributor.author | Щука Галина | uk |
dc.contributor.author | Shchuka Halyna | en |
dc.contributor.author | Scsuka Halina | hu |
dc.date.accessioned | 2025-09-05T12:49:56Z | - |
dc.date.available | 2025-09-05T12:49:56Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | In Я. С. Коробейникова (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 280-281. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-694-473-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5301 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Важливість шкільних краєзнавчих екскурсій, як форми організації навчально-виховної роботи з учнями, спрямована на вивчення школярами при керівній ролі вчителя явищ, процесів, об’єктів через безпосереднє їх сприймання і спостереження в конкретному середовищі – природному або виробничому, не вимагає обґрунтування. [1] Останні десять років увага до шкільного краєзнавчого руху є незначною. Зменшення інтересу почалося ще до пандемії Covid-19 та посилення російської агресії у 2022 році. [3, c. 83] Серед основних причин, які стримують використання екскурсій у навчальному процесі науковцями називаються недостатня методична підготовка педагогів, відсутність додаткового фінансування цієї діяльності, незацікавленість школярів тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ІФНТУНГ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | краєзнавство | uk |
dc.subject | екскурсія | uk |
dc.subject | Берегівського ліцею № 5 | uk |
dc.subject | туризм | uk |
dc.title | Краєзнавчо-туристична робота: визначення потреби школярів | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Ebben a gyűjteményben: | Scsuka Halina |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Scsuka_I_A_Kraieznavcho_turystychna_robota_vyznachennia_2025.pdf | In Я. С. Коробейникова (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 280-281. | 1.17 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License