Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5301
Cím: Краєзнавчо-туристична робота: визначення потреби школярів
Szerző(k): Іпатій Андрій
Ipátij Ándrij
Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Kulcsszavak: краєзнавство;екскурсія;Берегівського ліцею № 5;туризм
Kiadás dátuma: 2025
Kiadó: ІФНТУНГ
Típus: dc.type.conferenceAbstract
Hivatkozás: In Я. С. Коробейникова (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 280-281.
Absztrakt: Резюме. Важливість шкільних краєзнавчих екскурсій, як форми організації навчально-виховної роботи з учнями, спрямована на вивчення школярами при керівній ролі вчителя явищ, процесів, об’єктів через безпосереднє їх сприймання і спостереження в конкретному середовищі – природному або виробничому, не вимагає обґрунтування. [1] Останні десять років увага до шкільного краєзнавчого руху є незначною. Зменшення інтересу почалося ще до пандемії Covid-19 та посилення російської агресії у 2022 році. [3, c. 83] Серед основних причин, які стримують використання екскурсій у навчальному процесі науковцями називаються недостатня методична підготовка педагогів, відсутність додаткового фінансування цієї діяльності, незацікавленість школярів тощо.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5301
ISBN: 978-966-694-473-6
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Scsuka Halina

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Scsuka_I_A_Kraieznavcho_turystychna_robota_vyznachennia_2025.pdfIn Я. С. Коробейникова (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 280-281.1.17 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons