Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5317
Назва: Маркетинг у туризмі
Інші назви: Курс лекцій
Автори: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: маркетинг;туризм;підприємство;освітa
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ.
Вид документа: dc.type.educationalAid
Бібліографічний опис: Щука Галина (укладав і ред.): Маркетинг у туризмі. Курс лекцій. Берегове, ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ, 2025. 251 с.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Навчальний посібник призначено для ефективного засвоєння програмного матеріалу та самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання, рівень вищої освіти: перший (бакалаврський), спеціальності J3 (242) «Туризм і рекреація» Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. У посібнику матеріал викладено у логічній послідовності у відповідності до освітньо-професійної програми, навчального плану та робочої програми навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5317
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_Kurs_lektsi_2025.pdfЩука Галина (укладав і ред.): Маркетинг у туризмі. Курс лекцій. Берегове, ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ, 2025. 251 с.4.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons