Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5382
Назва: Цифрова компетентнiсть як прiоритет сучасної освiти
Автори: Романюк Свiтлана
Ключові слова: цифрова компетентнiсть;iнформаційно-комунікаційні технології;онлайн-платформ
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 71-73.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Трансформацiйнi процеси, якi мають мiсце у системi освiти, посилення ролi iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй зумовлюють потребу у формуваннi цифрових компетентностей учасникiв освiтнього процесу. Адже умiння орiєнтуватися у вирi вiртуального iнформацiйного простору, отримувати iнформацiю з Iнтернет джерел, швидко й умiло її опрацьовувати є не лише ключовою навичкою сьогодення, а й базовою необхiднiстю, що визначає високий потенцiал конкурентоспроможностi особистостi на ринку працi, її адаптивнiсть до постiйних змiн, здатнiсть до професiйного саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5382
ISBN: 978-617-8143-36-7 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsyfrova_kompetentnist_priorytet_suchasnoi_osvity_2025.pdfIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 71-73.12.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons