Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзямко Вікторія | uk |
dc.contributor.author | Dzуamko Viсtoria | en |
dc.contributor.author | Dzámko Viktória | hu |
dc.contributor.author | Дзямко Віталій | uk |
dc.date.accessioned | 2025-10-03T14:46:48Z | - |
dc.date.available | 2025-10-03T14:46:48Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-36-7 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Головна мета освiтньої дiяльностi вищої школи полягає в особистiсному зростаннi студентiв та їх висококвалiфiкованiй професiйнiй пiдготовцi з акцентом на самоствердження та морально-духовне вдосконалення. З рiзних мiжнародних рейтингiв унiверситетiв випливає, що Україна, хоча i рухається вперед в галузi освiти i наукових дослiджень, але ще суттєво вiдстає за рядом показникiв вiд провiдних унiверситетiв. Одна з причин полягає в тому, що вже четвертий рiк триває вiйна i заняття в унiверситетах вимагають специфiчних умов їх проведення та застосування iнновацiйних методик навчання [1]. Тема невiдворотностi змiн у вищiй освiтi нашої держави обговорюється давно. З одного боку потрiбно оптимiзувати кiлькiсть вищих навчальних закладiв шляхом їх укрупнення, а з другого боку створенi потужнi вищi заклади повиннi пiднести професiйну пiдготовку здобувачiв освiти на рiвень провiдних унiверситетiв свiту. Потрiбно вiдмiтити, що у середовищi пiдприємцiв останнiм часом активно застосовується поняття менеджменту знань, яке доцiльно, на наш погляд, поширити на заклади освiти. Для характеристики iнновацiйних методик можемо видiлити чотири основнi складовi: менеджмент знань, культура створення вiдкритого середовища спрямованого на обмiн знаннями, лiдерство освiтнього середовища, технологiї. Окрiм цього, освiтнє середовище вищого навчального закладу повинно спиратися на iншi двi додатковi складовi: дослiдження та розвиток на основi навчального плану, а також дотримання механiзмiв контролю якостi освiти. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk |
dc.subject | модернізація освіти | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.title | Складовi iнновацiйних методик сучасного вищого навчального закладу | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Ebben a gyűjteményben: | Dzámko Viktória Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Skladovi_innovatsiinykh_metodyk_suchasnoho_vyshchoho_zakladu_2025.pdf | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105. | 12.24 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License