Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorДзямко Вікторіяuk
dc.contributor.authorDzуamko Viсtoriaen
dc.contributor.authorDzámko Viktóriahu
dc.contributor.authorДзямко Віталійuk
dc.date.accessioned2025-10-03T14:46:48Z-
dc.date.available2025-10-03T14:46:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-36-7 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392-
dc.description.abstractРезюме. Головна мета освiтньої дiяльностi вищої школи полягає в особистiсному зростаннi студентiв та їх висококвалiфiкованiй професiйнiй пiдготовцi з акцентом на самоствердження та морально-духовне вдосконалення. З рiзних мiжнародних рейтингiв унiверситетiв випливає, що Україна, хоча i рухається вперед в галузi освiти i наукових дослiджень, але ще суттєво вiдстає за рядом показникiв вiд провiдних унiверситетiв. Одна з причин полягає в тому, що вже четвертий рiк триває вiйна i заняття в унiверситетах вимагають специфiчних умов їх проведення та застосування iнновацiйних методик навчання [1]. Тема невiдворотностi змiн у вищiй освiтi нашої держави обговорюється давно. З одного боку потрiбно оптимiзувати кiлькiсть вищих навчальних закладiв шляхом їх укрупнення, а з другого боку створенi потужнi вищi заклади повиннi пiднести професiйну пiдготовку здобувачiв освiти на рiвень провiдних унiверситетiв свiту. Потрiбно вiдмiтити, що у середовищi пiдприємцiв останнiм часом активно застосовується поняття менеджменту знань, яке доцiльно, на наш погляд, поширити на заклади освiти. Для характеристики iнновацiйних методик можемо видiлити чотири основнi складовi: менеджмент знань, культура створення вiдкритого середовища спрямованого на обмiн знаннями, лiдерство освiтнього середовища, технологiї. Окрiм цього, освiтнє середовище вищого навчального закладу повинно спиратися на iншi двi додатковi складовi: дослiдження та розвиток на основi навчального плану, а також дотримання механiзмiв контролю якостi освiти.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectмодернізація освітиuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.titleСкладовi iнновацiйних методик сучасного вищого навчального закладуen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Ebben a gyűjteményben:Dzámko Viktória
Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Skladovi_innovatsiinykh_metodyk_suchasnoho_vyshchoho_zakladu_2025.pdfIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105.12.24 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons