Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392
Назва: | Складовi iнновацiйних методик сучасного вищого навчального закладу |
Автори: | Дзямко Вікторія Dzуamko Viсtoria Dzámko Viktória Дзямко Віталій |
Ключові слова: | вищий навчальний заклад;модернізація освіти;методи навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ |
Вид документа: | dc.type.conferenceAbstract |
Бібліографічний опис: | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Головна мета освiтньої дiяльностi вищої школи полягає в особистiсному зростаннi студентiв та їх висококвалiфiкованiй професiйнiй пiдготовцi з акцентом на самоствердження та морально-духовне вдосконалення. З рiзних мiжнародних рейтингiв унiверситетiв випливає, що Україна, хоча i рухається вперед в галузi освiти i наукових дослiджень, але ще суттєво вiдстає за рядом показникiв вiд провiдних унiверситетiв. Одна з причин полягає в тому, що вже четвертий рiк триває вiйна i заняття в унiверситетах вимагають специфiчних умов їх проведення та застосування iнновацiйних методик навчання [1]. Тема невiдворотностi змiн у вищiй освiтi нашої держави обговорюється давно. З одного боку потрiбно оптимiзувати кiлькiсть вищих навчальних закладiв шляхом їх укрупнення, а з другого боку створенi потужнi вищi заклади повиннi пiднести професiйну пiдготовку здобувачiв освiти на рiвень провiдних унiверситетiв свiту. Потрiбно вiдмiтити, що у середовищi пiдприємцiв останнiм часом активно застосовується поняття менеджменту знань, яке доцiльно, на наш погляд, поширити на заклади освiти. Для характеристики iнновацiйних методик можемо видiлити чотири основнi складовi: менеджмент знань, культура створення вiдкритого середовища спрямованого на обмiн знаннями, лiдерство освiтнього середовища, технологiї. Окрiм цього, освiтнє середовище вищого навчального закладу повинно спиратися на iншi двi додатковi складовi: дослiдження та розвиток на основi навчального плану, а також дотримання механiзмiв контролю якостi освiти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5392 |
ISBN: | 978-617-8143-36-7 (PDF) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Dzámko Viktória Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skladovi_innovatsiinykh_metodyk_suchasnoho_vyshchoho_zakladu_2025.pdf | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 103-105. | 12.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons