Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5405
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorMészáros Líviahu
dc.contributor.authorМесарош Лівіаuk
dc.contributor.authorLivia Mesaroshen
dc.date.accessioned2025-10-09T12:31:06Z-
dc.date.available2025-10-09T12:31:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМесарош Лівіа: Реалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатики. In «ГРААЛЬ НАУКИ» 2025. № 56. c. 501-506.en
dc.identifier.issn2710–3056-
dc.identifier.otherDOI: 10.36074/grail-of-science.19.09.2025.062-
dc.identifier.otherDOI: 10.36074/grail-of-science.19.09.2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5405-
dc.description.abstractРезюме. У статті досліджено важливість встановлення та використання міждисциплінарних зв’язків у ході підготовки майбутніх фахівців у галузі інформатики. Формування таких зв’язків розглядається як складова реалізації концепції міждисциплінарної інтеграції, в основі якої лежить об’єднання знань із різних дисциплін у цілісну систему з метою формування наукової картини світу у студентів. Розглянуто конкретні аспекти навчального матеріалу на яких будується взаємозв’язок фізики й інформатики. Наголошується на необхідності розроблення інноваційних підходів до викладання фізики при підготовці майбутніх фахівців з інформатики, що забезпечуватиме високий рівень професійної компетентності. З'ясовано, що покращення розуміння предмету фізики можливе за допомогою послідовного висвітлення зв’язків між фізикою й інформатикою, що реалізується підвищенням ефективності педагогічної діяльності та створенням якісних навчально-методичних матеріалів у яких ці зв’язки висвітлюються.uk
dc.description.abstractAbstract. The article investigates the importance of establishing and utilizing interdisciplinary connections in the training of future specialists in computer science. The formation of such connections is considered as a component of the implementation of the concept of interdisciplinary integration, which is based on the unification of knowledge from different disciplines into a holistic system in order to form a scientific picture of the world among students. Specific aspects of the educational content that underpin the interrelation between physics and computer science are analyzed. Emphasis is placed on the necessity of developing innovative approaches to teaching physics in the training of future computer science specialists, which will ensure a high level of professional competence. It has been found that improving the understanding of physics is possible through the consistent disclosure of its connections with computer science, which is realized by increasing the effectiveness of pedagogical activity and by creating high-quality educational and methodological materials in which these connections are described.en
dc.language.isouken
dc.publisherГО «Європейська наукова платформа»en
dc.relation.ispartofseries;№ 56-
dc.subjectфізикаuk
dc.subjectінформатикаuk
dc.titleРеалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатикиen
dc.title.alternativeImplementation of interdisciplinary links in the process of teaching physics in the training of prospective informatics teachersen
dc.typedc.type.researchArticleen
Ebben a gyűjteményben:Mészáros Lívia

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Realizatsiia_mizhdystsyplinarnykh_zviazkiv_u_protsesi_navchannia_fizyky_u_pidhotovtsi_maibutnikh_vchyteliv_informatyky.pdfМесарош Лівіа: Реалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатики. In «ГРААЛЬ НАУКИ» 2025. № 56. c. 501-506.3.67 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!