Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5405
Назва: | Реалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатики |
Інші назви: | Implementation of interdisciplinary links in the process of teaching physics in the training of prospective informatics teachers |
Автори: | Mészáros Lívia Месарош Лівіа Livia Mesarosh |
Ключові слова: | фізика;інформатика |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ГО «Європейська наукова платформа» |
Вид документа: | dc.type.researchArticle |
Бібліографічний опис: | Месарош Лівіа: Реалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатики. In «ГРААЛЬ НАУКИ» 2025. № 56. c. 501-506. |
Серія/номер: | ;№ 56 |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті досліджено важливість встановлення та використання міждисциплінарних зв’язків у ході підготовки майбутніх фахівців у галузі інформатики. Формування таких зв’язків розглядається як складова реалізації концепції міждисциплінарної інтеграції, в основі якої лежить об’єднання знань із різних дисциплін у цілісну систему з метою формування наукової картини світу у студентів. Розглянуто конкретні аспекти навчального матеріалу на яких будується взаємозв’язок фізики й інформатики. Наголошується на необхідності розроблення інноваційних підходів до викладання фізики при підготовці майбутніх фахівців з інформатики, що забезпечуватиме високий рівень професійної компетентності. З'ясовано, що покращення розуміння предмету фізики можливе за допомогою послідовного висвітлення зв’язків між фізикою й інформатикою, що реалізується підвищенням ефективності педагогічної діяльності та створенням якісних навчально-методичних матеріалів у яких ці зв’язки висвітлюються. Abstract. The article investigates the importance of establishing and utilizing interdisciplinary connections in the training of future specialists in computer science. The formation of such connections is considered as a component of the implementation of the concept of interdisciplinary integration, which is based on the unification of knowledge from different disciplines into a holistic system in order to form a scientific picture of the world among students. Specific aspects of the educational content that underpin the interrelation between physics and computer science are analyzed. Emphasis is placed on the necessity of developing innovative approaches to teaching physics in the training of future computer science specialists, which will ensure a high level of professional competence. It has been found that improving the understanding of physics is possible through the consistent disclosure of its connections with computer science, which is realized by increasing the effectiveness of pedagogical activity and by creating high-quality educational and methodological materials in which these connections are described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5405 |
ISSN: | 2710–3056 |
Розташовується у зібраннях: | Mészáros Lívia |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Realizatsiia_mizhdystsyplinarnykh_zviazkiv_u_protsesi_navchannia_fizyky_u_pidhotovtsi_maibutnikh_vchyteliv_informatyky.pdf | Месарош Лівіа: Реалізація міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання фізики у підготовці майбутніх вчителів інформатики. In «ГРААЛЬ НАУКИ» 2025. № 56. c. 501-506. | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.