Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAnastasiia Melnyken
dc.contributor.authorIryna Rozoraen
dc.date.accessioned2025-10-28T20:08:29Z-
dc.date.available2025-10-28T20:08:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 249-250.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-36-7 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5478-
dc.description.abstractAbstract. This research centers on estimating the impulse response function (IRF) of a time-invariant linear system within a bounded domain. The IRF plays a pivotal role in elucidating the internal dynamics of a system and its reactions to external stimuli, with significant applications in fields such as signal processing, econometrics, and control systems.en
dc.language.isoenen
dc.publisherЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectimpulse response function (IRF)en
dc.subjectlinear time-invariant systemen
dc.titleStatistical estimation and hypothesis testing on impulse response functionen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Statistical_estimation_and_hypothesis_testing_impulse_response_function_2025.pdfIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 249-250.12.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons