Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5500
Назва: Професійна післядипломна освіта вчителів початкової школи: виклики та досвід республіки Австрія
Інші назви: Professional postgraduate education of primary school teachers: challenges and experience of the republic of Austria
Автори: Осередчук Ольга
Olga Oseredchuk
Марусинець Маріанна
Maruszinec Marianna
Marianna Marusynets
Ключові слова: післядипломна освіта;вчитель початкової школи;вектори реформування;досвід Республіки Австрія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавництво «Код»
Вид документа: dc.type.study
Бібліографічний опис: In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Випуск 10. с. 36-41.
Серія/номер: Серія: Педагогічні науки;Випуск 10.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті порушено питання професійної післядипломної освіти учителів початкової школи в українському контенті та з опорою на закордонний досвід – Республіку Австрія, окреслено пріоритетні напрями, які можуть бути корисними для впровадження та імплементації законодавчо – нормативних актів та практико-орієнтованих напрямів сучасного реформування післядипломної педагогічної освіти. До базових австрійські вчені залічують: рівне право громадян здобувати освіту рідною мовою; надання вчителям, у тому числі початкових класів, статусу державних службовців, врахування потреб суспільства, освітніх завдань, гуманістичний і демократичний характер, наступність освітніх ланок, аполітичність, життєві та соціальні чинники, обов’язковість, світськість, аполітичність.
Abstract. The article deals with the issue of professional postgraduate education of primary school teachers in the Ukrainian content and based on foreign experience–- the Republic of Austria, outlines priority areas that may be useful for the introduction and implementation of legislative, regulatory and practice-oriented foundations of modern reform of postgraduate teacher education. Austrian scholars include the following basic principles: equal right of citizens to receive education in their native language; granting teachers, including primary school teachers, the status of civil servants, the needs of society, its tasks, life and consideration of circumstances; humanistic and democratic nature, compulsory, secular, apolitical, taking into account the continuity of all its links. It is concluded that the Austrian system, which has three key guidelines: knowledge of oneself, another person and society, contributes to the teacher's ability to apply new knowledge, skills and abilities to analyse and transfer them to students using new technologies in the educational process. Its uniqueness is also characterised by openness to positive innovations, while at the same time preserving its identity, national and regional peculiarities.
Опис: https://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00015039 Весь випуск: https://sites.google.com/uica.education/nayka/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8-10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5500
ISBN: 978-617-653-092-3
ISSN: 2786-6912 (Print)
2786-6904 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Maruszinec Marianna
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiina_pisliadyplomna_osvita_vchyteliv_pochatkovoi_shkoly_2024.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Випуск 10. с. 36-41.1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons