Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5622
Назва: Теоретичні засади проблеми розвитку баянного виконавства на Харківщині
Інші назви: Theoretical principles of the problem of the development of bayaan performance in Kharkiv regio
Автори: Снєдкова Людмила
Snedкova Lyudmila
Ключові слова: ансамблево-інструментальне музикування за участю баяна та акордеона на теренах Слобожанщини;баянне виконавство;розвиток та становлення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавництво «Код»
Вид документа: dc.type.study
Бібліографічний опис: In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2025. Випуск 16. с. 160-165.
Серія/номер: Серія: Педагогічні науки;Випуск 16.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті порушується питання розвитку харківської академічної народноінструментальної школи, що відбувався в царині загальноукраїнських мистецьких процесів. Зокрема, історико-виконавський досвід митців Слобожанщини спирався на: творчість харківських композиторів; здобутки в науково-дослідній роботі; методико-педагогічну діяльність викладачів вищих та середніх мистецьких навчальних закладів. З’ясовано, що ці чинники визначили теоретичні засади для вивчення процесу розвитку та становлення усіх форм ансамблевого виконавства за участю баяна та акордеона Харківщині.
Abstract. The article raises the issue of the development of the Kharkiv academic folk instrumental school, which took place in the field of all-Ukrainian artistic processes. In particular, the historical and performing experience of the artists of Slobozhanshchyna was based on: the work of Kharkiv composers; achievements in scientific research; methodological and pedagogical activities of teachers of higher and secondary art educational institutions. It was found that these factors determined the theoretical principles for studying the process of development and formation of all forms of ensemble performance with the participation of bayan and accordion in Kharkiv region. Analysis of scientific literature revealed that the pedagogical and educational activities of Kharkiv educational music institutions (Kharkiv Music College named after B. Lyatoshynsky, Kharkiv National University of Arts named after I. P. Kotlyarevsky), which have been operating for more than one hundred and twenty years, provide grounds for stating the fact of the existence of the Slobozhansk school with its creative features, outstanding performers, laureates of national and international competitions, and scientists.
Опис: Весь випуск: https://sites.google.com/uica.education/nayka/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8-16?authuser=0
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5622
ISBN: 978-617-653-092-3
ISSN: 2786-6912 (Print)
2786-6904 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady_problemy_rozvytku_baian_kharkivshchyni_2025.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2025. Випуск 16. с. 160-165.1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons