Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська Ларисаuk
dc.contributor.authorГреба Ілдікоuk
dc.contributor.authorLarysa Berezovskaen
dc.contributor.authorGreba Ildikóhu
dc.date.accessioned2021-04-13T15:04:48Z-
dc.date.available2021-04-13T15:04:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationIn Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200.en
dc.identifier.issn2413-3329-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770-
dc.description.abstractРезюме. В статье рассматриваются психологические подходы адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведении. Рассматривается адаптация как процесс вхождения личности в новое для нее предметную и социальную среду. Представлен анализ психолого-педагогических подходов к понятию «адаптация». Раскрыто адаптацию как постоянный процесс активного приспособления индивида к условиям социальной среды и результат внутренних преобразований. Проанализировано адаптацию к учебной деятельности как процесс. Представлены виды адаптации студентов, критерии успешной адаптации к обучению в высшем учебном заведении. Выделены виды адаптированности.ru
dc.description.abstractAbstract. In this article, psychological approaches to the study of students at the higher educational institution is considered. The object of the article is realization of theoretical analysis of psychological aspects of the adaptation of students to studying at the higher educational institution. It is represented the adaptation as the process of personality intromission into new material and social environment, its formation as actively functioning part, object and subject of these environment relations.en
dc.description.abstractРезюме. У статті розглядається психологічні підходи адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Розглядається адаптація як процес входження особистості в нове для неї предметне та соціальне середовище. Представлено аналіз психолого-педагогічних підходів до поняття «адаптація». Розкрито адаптацію як постійний процес активного пристосування індивіда до умов соціального середовища та результат внутрішніх перетворень. Проаналізовано адаптацію до навчальної діяльності як процес. Представлено види адаптації студентів, критерії успішної адаптації до навчання у вищому навчальному закладі. Виокремлено види адаптованості.uk
dc.language.isoruen
dc.publisherВид-во МДУen
dc.relation.ispartofseriesСерія «Педагогіка та психологія»;Випуск 2(4)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectадаптацияru
dc.subjectвиды адаптацииru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectкритерии успешной адаптацииru
dc.subjectвысшее учебное заведениеru
dc.titleАдаптация студентов к учёбе в высшем учебном заведенииen
dc.title.alternativeAdaptation of students to the study in higher educational establishment-
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Greba Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berezovska_L_Greba_I_Adaptaciya_studentov_k_uchyobe_v_vysshem_uchebnom_2016.pdfIn Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200.750.39 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons