Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/785
Назва: Формування у студентів культури професійного спілкування засобами інтерактивних технологій
Інші назви: Forming students of professional communication culture by interactive techniques
Автори: Біда Олена
Орос Ільдіко
Станіслав Куніковський
Bida Olena
Orosz Ildikó
Stanislaw Kunikowski
Oros Ildiko
Ключові слова: студенти;культура професійного спілкування;інтерактивні технології;типи інтеракцій;інтерактивний компонент професійного спілкування
Дата публікації: 2018
Видавництво: Міленіум
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія». 2018. Випуск 279. с. 22-27.
Серія/номер: Серія «Педагогіка, психологія, філософія»;Випуск 279.
Короткий огляд (реферат): Резюме. З’ясована необхідність формування у студентів культури професійного спілкування, зокрема засобами інтерактивних технологій у сьогоденні. Розглянуто інтерактивний компонент професійного спілкування. Виокремлено типи інтеракцій між людьми в повсякденному житті (ритуальна взаємодія, розважальна взаємодія, спільна цілеспрямована активність, відсутня взаємодія, ігрова взаємодія, міжособистісна взаємодія). Виписано традиційні і специфічні форми та методи навчання. Усі інтерактивні технології умовно можна поділити на чотири групи, залежно від доцільної для їх використання форми навчальної діяльності (парну (робота суб’єкта з педагогом чи однолітками один на один); фронтальну (викладач навчає одночасно групу суб’єктів); групову або кооперативну (всі суб’єкти навчають один одного); індивідуальну (самостійну роботу суб’єкта)). У ВНЗ майбутні фахівці мають засвоїти знання, набути вмінь, навичок з основних правил культури професійного спілкування та методів взаємодії й ефективного їх використання. Розроблено десять заповідей оптимального професійного спілкування, що допомагають легко й красиво виражати свої думки, невимушено й гармонійно вести діалог.
Abstract. The necessity of formation of professional communication culture among students, in particular means of interactive technologies in the present, is deter-mined. The interactive component of professional communication is considered. The types of interactions between people in everyday life are distinguished (ritual in-teraction, entertaining interaction, joint purposeful activity, lack of interaction, game inte r-action, interpersonal interaction). Traditional and specific forms and methods of teaching are written. All interactive technologies can be conditionally divided into four groups, depending on the expedient for their use of the form of educational activity (pair (the work of the su b-ject with the teacher or peers one -on-one), the front (the teacher teaches simultaneously a group of subjects), group or co-operative ( all subjects teach each other); individual (inde-pendent work of the subject)). Future specialists in higher education institutions must ac-quire knowledge, skills, skills from the basic rules of the culture of professional communi-cation and methods of interaction and effective use of them. Ten commandments of optimal professional communication have been developed, helping to express their thoughts easily and beautifully, to engage in dialogue in a relaxed and harmonious manner.
Резюме. Выяснена необходимость формирования у студентов культуры профессионального общения, в том числе средствами интерактивных технологий в настоящем. Рассмотрен интерактивный компонент профессионального общения. Выделены типы интеракций между людьми в повседневной жизни (ритуальная взаимодействие, развлекательная взаимодействие, совместная целенаправленная активность, отсутствует взаимодействие, игровое взаимодействие, межличностное взаимодействие). Выписано традиционные и специфические формы и методы обучения. Все интерактивные технологии условно можно разделить на четыре группы в зависимости от целесообразной для их использования формы учебной деятельности (парную (работа субъекта с педагогом или сверстниками один на один) фронтальную (преподаватель обучает одновременно группу субъектов) групповую или кооперативную (все субъекты обучают друг друга); индивидуальную (самостоятельную работу субъекта). В вузах будущие специалисты должны усвоить знания, приобрести умений, навыков из основных правил культуры профессионального общения и методов взаимодействия и эффективного их использования. Разработаны десять заповедей оптимального профессионального общения, помогающие легко и красиво выражать свои мысли, непринужденно и гармонично вести диалог.
Опис: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/download/12065/10445
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/785
ISSN: 2413-5321 (Online)
2222-8624 (Print)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Bida Olena
Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bida_O_Orosz_I_Stanislaw_K_Formuvannia_u_studentiv_kultury_profesiinoho_spilkuvannia_2018.pdfIn Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія». 2018. Випуск 279. с. 22-27.379 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons