Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/791
Назва: Організація освіти дорослих у Німеччині
Інші назви: Organization of adult education in Germany
Автори: Орос Ільдіко
Oros Ildiko
Orosz Ildikó
Ключові слова: організація освіти дорослих;Німеччина;продовжена освіта;навчання дорослої людини;освіта впродовж життя;organization of adult education;Germany;continuing education;adult education;education throughout life
Дата публікації: 2018
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Освітні обрії: науково-педагогічний журнал. 2018. № 2 (47). с. 16-19.
Серія/номер: Науково-педагогічний журнал;№ 2 (47)
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті охарактеризовано організацію освіти дорослих у Німеччині. З'ясовано, що Німеччина є одним із зразків ефективного розвитку галузі освіти дорослих. На сучасному етапі галузь освіти дорослих (ОД) у Німеччині офіційно називається "продовжена освіта" (Weiterbildung). Продовжена освіта передбачає участь у навчанні дорослої людини і входить у контекст освіти впродовж життя. Її завданням є здобування знань і навичок для професійного розвитку особистості, активної участі її в житті суспільства. Країна має децентралізовану систему управління освітою дорослих, де взаємодіють федерація, землі та муніципальна влада. В останні роки у країні видана низка федеральних законів, що містять регулювання управлінням освітою. У Німеччині функціонує широка мережа закладів для освіти дорослих.
Abstract. The article is described the organization of adult education in Germany. It is found that Germany is one of the examples of effective development of adult education. At the present stage, the branch of adult education (OD) in Germany is officially called "continuing education" (Weiterbildung). Continued education in volves participation in adult education and is part of the life-long learning context. Its task is to acquire knowledge and skills for professional development of the person, its active participation in the life of society. The country has a decentralized adult education management system, where the federation, the land and the municipal government interact. In recent years, the country has issued a number of federal laws that contain regulation of education management. In Germany there is a wide network of adult education establishments.
Опис: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/obrii/article/view/378/428
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/791
ISSN: 2524-0161
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orosz_I_Orhanizatsiia_osvity_doroslykh_u_Nimechchyni_2018.pdfIn Освітні обрії: науково-педагогічний журнал. 2018. № 2 (47). с. 16-19.2.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons