Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/795
Назва: Форми роботи з дорослими студентами у Великій Британії
Інші назви: Forms of work with adult students in the Great Britain
Автори: Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Ключові слова: форми роботи;дорослі студенти;Велика Британія;стажування;система освіти дорослих;work forms;adult students;Great Britain;internship;adult education system
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНУ імені Лесі Українки
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Педагогічний часопис Волині. 2019. №1 (12). с. 19-24.
Серія/номер: ;№1 (12)
Короткий огляд (реферат): Резюме. Мета дослідження: розкриття форм роботи з дорослими студентами у Великій Британії. Схарактеризовано форми навчального процессу, що використовуються в процесі навчання дорослих студентів. Методи дослідження. Представлені матеріали з форм навчання дорослого населення узагальнено таким чином: у системі освіти дорослих у Великій Британії використовуються такі форми навчання: мікровикладання, контроль за навчанням, самостійна робота, наставництво та ін., які відіграють значну роль у відпрацюванні педагогічних технологій, у виявленні ініціативи та самостійності дорослих учнів. Результат. Названі форми навчання виконують значну роль у процесі підготовки вчителя для роботи з дорослим населенням. Зокрема, в процесі стажування під час виконання програми внутрішньошкільної педагогічної підтримки ліквідовуються недоліки навчання у ЗВО; у процесі виконання таких форм роботи як семінари, практикуми, самостійна робота, майбутні фахівці вчаться виробляти практичні навички, навички дослідження; аналізувати тему з різних точок зору, критично мислити, відстоювати свою точку зору. В процесі прослуховування лекцій доросли студенти оволодівають інформацію з певного предмету; форми навчання «Допомога при аплікації нових умінь у класі» та «1–2 річні курси» допомагають розв’язанню завдань на робочому місці вчителя та модернізації змісту психолого-педагогічної та предметної підготовки. У процесі здійснення форм навчання «Контроль знань», «Гібридні курси» з’ясовується рівень засвоєння дорослими студентами навчального матеріалу.
Abstract. The purpose of the article is to open forms of work with adult students in the UK. Characterized forms of educational process used in adult learners' learning process. These forms of training play a significant role in the preparation of a teacher for working with adults. In particular, in the process of internship during the implementation of the program of in-school teacher support, the disadvantages of studying in the OWE are eliminated (setting up discipline in the classroom, working with parents, organizing educational work); in the process of performing such forms of work as seminars, workshops, independent work, future specialists learn to develop practical skills, research skills; analyze the topic from different points of view, think critically, defend your point of view. In the process of listening to lectures, adults acquire information from a particular subject; The forms of study «Assistance in applying new skills in the classroom» and «1-2 year courses» help to solve problems at the workplace of the teacher and to modernize the contents of psychological, pedagogical and subject preparation. In the course of implementation of the forms of training «Knowledge control», «Hybrid courses», the level of mastering of adult learning material by students is clarified.
Резюме. Целью исследования является раскрытие форм работы со взрослыми студентами в Великобритании. Подана характеристика форм учебного процесса, используемых в процессе обучения взрослых студентов. Методы исследования. Представленные материалы, относительно форм обучения взрослого населения обобщены следующим образом: в системе образования взрослых в Великобритании используются такие формы обучения: микропреподавание, контроль за обучением, самостоятельная работа, наставничество и др., которые играют значительную роль в отработке педагогических технологий, в проявлении инициативы и самостоятельности взрослых учеников. Результат. Названные формы обучения выполняют большую роль в процессе подготовки учителя для работы со взрослым населением. В частности, в процессе стажировки во время выполнения программы внутришкольной педагогической поддержки ликвидируются недостатки обучения в ЗВО; в процессе выполнения таких форм работы как семинары, практикумы, самостоятельная работа, будущие специалисты учатся производить практические навыки, навыки исследования; анализировать тему с разных точек зрения, критически мыслить, отстаивать свою точку зрения. В процессе прослушивания лекций взрослые студенты овладевают информацией по определенному предмету; формы обучения «Помощь при аппликации новых умений в классе» и «1–2 годичные курсы» помогают решению задач на рабочем месте учителя и модернизации содержания психолого-педагогической и предметной подготовки. В процессе осуществления форм обучения «Контроль знаний», «Гибридные курсы» выясняется уровень усвоения взрослыми студентами учебного материала.
Опис: https://pedchas.vnu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/379
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/795
ISSN: 2415-8143
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orosz_I_Formy_roboty_z_doroslymy_studentamy_u_Velykii_Brytanii_2019.pdfIn Педагогічний часопис Волині. 2019. №1 (12). с. 19-24.666.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons