Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБергхауер-Олас Емйовкеuk
dc.contributor.authorBerghauer-Olasz Emőkehu
dc.date.accessioned2021-04-22T20:56:53Z-
dc.date.available2021-04-22T20:56:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationIn Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47.en
dc.identifier.isbn978-617-7079-38-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806-
dc.descriptionhttp://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/8484/1/Pet%27ko%20%282015%29%2C%20p.%20315.pdfen
dc.description.abstractРезюме. Кінетичний малюнок школи – це техніка, придатна насамперед для дослідження соціальних зв’язків дітей та підлітків, ця методика є вихідним моментом для визначення точок спостереження за ставленням дітей до ровесників і старших. Інтерпретації сприяє і те, що «згідно з даними аналізу нормальна дитина, що легко пристосовується до середовища, позначає на упорядкованому малюнку педагога, себе і переважно двох друзів, у школі, у класі, у ході типової шкільної діяльності, на оптимальній відстані серед теплого, веселого, ігрово-чуттєвого настрою». Перевагою системного підходу є те, що інтерпретувати кінетичний малюнок школи можна без перерахування словникових значень. Аналіз конфігурації з точки зору системного підходу вважає системою розуміння аналізованої особи як цілості, а підсистемами – які отримують значення виключно у цій системі – вважає малюнки. Складниками системи являються анамнестичні, малюнкові та поведінкові фактори, ідентифіковані у ході психологічної інтерпретації. Для цього особа, що проводить аналіз, крок за кроком застосовує методи аналізу контексту, актуального генезису, феноменологічного аналізу, інтуїтивного аналізу, глобального аналізу тощо. У ході роботи створюється конфігурація для того, щоб поєднати в індивідуальну цілісність розкриті компоненти.uk
dc.description.abstractAbstract. This article introduces a new clinical technique for teachers who would like to know more about the children’s school problems. The Kinetic School Drawing (KSD) asks the child to draw a picture of himself in school with a teacher and one or two friends to reveal his perception of his role. The innovative method beside the sociometric procedures is useful for teachers in inclusive education.en
dc.language.isouken
dc.publisherЕксклюзив-системen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпроективний рисунковий тестuk
dc.subjectкінетичний малюнок школиuk
dc.subjectсоціальні зв’язкиuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectпедагогічна роботаuk
dc.titleКінетичний малюнок школи як можливий метод аналізу соціальних зв’язківen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berghauer_Olasz_E_Kinetychnyi_maliunok_shkoly_yak_mozhlyvyi_metod_analizu_2015.pdfIn Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47.346.56 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons