Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/96
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHuszti Ilonahu
dc.contributor.authorГусті Ілонаuk
dc.date.accessioned2020-09-22T09:05:04Z-
dc.date.available2020-09-22T09:05:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 2. kötet. pp. 177-185.en
dc.identifier.isbn978-966-7966-78-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/96-
dc.descriptionhttps://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2009_2.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/92483en
dc.description.abstractA jelen tanulmányban vázolt kutatás arra kereste a választ, segít-e valakinek a második vagy harmadik nyelv tanulásában az, ha már sikeresen elsajátított egy idegen nyelvet. Esetként egy olyan fiatal tanárt választottam, aki az anyanyelvén kívül három másik nyelvet is tanult. A kapott kutatási eredmények teljes mértékben alátámasztják a téma szakirodalmából ismert bizonyított tényeket, miszerint ha valaki ért már el sikereket egy idegen nyelvnek a tanulásában, annak a második vagy harmadik nyelv elsajátítása már nem okozhat különösebb gondot.hu
dc.description.abstractРезюме. У статті розлядається питання, чи допоможе студентові знання іноземної мови при вивченні другої або третьої іноземної мови. Дослідження було проведено з молодим викладачем-лінгвістом, який володів трьома (іноземними) мовами. Результати доказали, що попередні успіхи з вивчення іноземної мови позитивно впливають на вивчення та засвоєння другої або третьої іноземної мови, упростовуючи навчальний процес.uk
dc.description.abstractAbstract. The research question of the present study is defined as follows: What are the strategies used by a language learner in a special language environment where at least three languages (Hungarian, Ukrainian and Russian) are simultaneously in use. The expectation was that previous knowledge of a foreign language (in this case — Russian) helped the subject in learning a third language (i.e. Ukrainian). The author aimed at identifying the strategies and techniques used by the learner during the process of learning the second and third language, investigating the subject’s feelings about his own language learning experience, and exploring factors (e.g. previous knowledge of foreign language) influencing the person’s achievements in learning a third language.en
dc.language.isoenen
dc.publisherPoliPrint Kft.en
dc.relation.ispartofseriesA II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam, 2. kötet-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectlanguage learningen
dc.subjectsuccessen
dc.subjectsecond languageen
dc.subjectthird languageen
dc.titleHow can a language learner be successful in second or third language acquisition?en
dc.typedc.type.articleen
Розташовується у зібраннях:Acta Academiae Beregsasiensis
Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_How_can_a_language_learner_be_successful_in_second_2009.pdfIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 2. kötet. pp. 177-185.354.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons