Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/110
Назва: The micro level of reading miscues: case studies of six learners
Автори: Huszti Ilona
Густі Ілона
Ключові слова: reading aloud;oral reading;strong readers;weak readers;reading miscues
Дата публікації: 2008
Видавництво: Language Pedagogy PhD Programme, Eötvös Loránd University
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Working Papers in Language Pedagogy (WOPALP). 2008. Volume 2. pp. 1-13.
Серія/номер: Volume 2.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The present paper aims to report six case studies of six Transcarpathian Hungarian learners—three successful readers and three unsuccessful ones—when reading aloud in English as a foreign language. The study described in this article is part of a large-scale investigation into the quality and quantity of reading miscues made by non-native readers during oral reading. Findings suggest that both successful and unsuccessful readers make substitution miscues most frequently, and these miscues resemble the Expected Response (ER)—i.e. the printed text—grapho-phonemically. However, weak readers make more miscues than strong readers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/110
ISSN: 1789-3607
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_The_micro_level_of_reading_miscues_2008.pdfIn Working Papers in Language Pedagogy (WOPALP). 2008. Volume 2. pp. 1-13.433.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons