Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSiladi Vasylen
dc.contributor.authorSzilágyi Lászlóhu
dc.contributor.authorСіладі Васильuk
dc.date.accessioned2021-08-18T09:45:33Z-
dc.date.available2021-08-18T09:45:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSiladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1182-
dc.description.abstractAbstract. Nowadays, it has become vital for high school students to strive for a higher level of foreign language skills. Nothing proves this, such as the fact that Transcarpathian, graduate students have to take a language exam in order to obtain a degree abroad, not to mention the advanced level exams introduced in Ukraine thirteen years ago.en
dc.language.isoenen
dc.publisherГО «Південна фундація педагогіки»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectlanguage learningen
dc.subjectstrategiesen
dc.subjectlistening comprehensionen
dc.subjectmonolingualen
dc.subjectmultilingualen
dc.titleDifferences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathiaen
dc.typedc.type.otherconferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Szilágyi László

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Szilagyi_L_Differences_in_learning_strategies_applied_during_listening_comprehension_2021.pdfSiladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.332.74 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons