Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1182
Назва: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia
Автори: Siladi Vasyl
Szilágyi László
Сіладі Василь
Ключові слова: language learning;strategies;listening comprehension;monolingual;multilingual
Дата публікації: 2021
Видавництво: ГО «Південна фундація педагогіки»
Вид документа: dc.type.otherconferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: Siladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.
Короткий огляд (реферат): Abstract. Nowadays, it has become vital for high school students to strive for a higher level of foreign language skills. Nothing proves this, such as the fact that Transcarpathian, graduate students have to take a language exam in order to obtain a degree abroad, not to mention the advanced level exams introduced in Ukraine thirteen years ago.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1182
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Szilágyi László

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Szilagyi_L_Differences_in_learning_strategies_applied_during_listening_comprehension_2021.pdfSiladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.332.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons