Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1558
Назва: Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії
Інші назви: Ukrajna és Finnország elemi oktatási rendszerének összehasonlító elemzése
Автори: Фролова Крістіна
Frolova Krisztina
Ключові слова: elemi oktatási rendszer;összehasonlító pedagógia;Finnország;Ukrajna;навчально-виховний процес;початкова освіта;Фінляндія;Україна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Frolova Krisztina: Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 115 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1558
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_K_Ukrajna_es_Finnorszag_2021.pdfFrolova Krisztina: Особливості організації навчально-виховного процесу початкової освіти України-Фінляндії. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2021. 115 p.38.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons