Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1797
Назва: Az inkluzív oktatás jogi hátterének és gyakorlatának összehasonlító vizsgálata Magyarország és Ukrajna vonatkozásában
Інші назви: Порівняльне дослідження правової основи та практики інклюзивної освіти в Угорщині та Україні
Автори: Ivánka (Kacsó) Dominika
Іванка (Качо) Домініко
Ключові слова: pedagóguskompetenciák;Pedagógiai Szakszolgálat;tanárasszisztens
Дата публікації: 2022
Видавництво: Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Ivánka (Kacsó) Dominika: Az inkluzív oktatás jogi hátterének és gyakorlatának összehasonlító vizsgálata Magyarország és Ukrajna vonatkozásában. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2022. 63 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1797
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Általános Pedagógia és tanítói Tanszéki csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanka_Kacso_D_Az_inkluziv_oktatas_jogi_hatterenek_es_gyakorlatanak_osszehasonlito_2022.pdfIvánka (Kacsó) Dominika: Az inkluzív oktatás jogi hátterének és gyakorlatának összehasonlító vizsgálata Magyarország és Ukrajna vonatkozásában. Pedagógia és Pszichológia Tanszék, Beregszász, 2022. 63 p.451.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons