Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.contributor.authorБезрученков Юpiйuk
dc.contributor.authorBezruchenkov Yuriyen
dc.date.accessioned2023-10-03T08:40:15Z-
dc.date.available2023-10-03T08:40:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIn Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг. Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 25-26 лютого 2022 р. Рівне, Видавець О. Зень, 2022. c. 44-45.en
dc.identifier.isbn978-617-601-402-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3124-
dc.description.abstractРезюме. Поведінка гостей в закладах ресторанного господарства залежить від багатьох різноманітних факторів. Останні можна розділити на дві великі категорії: зовнішні спонукальні чинники та внутрішні особистісні фактори. Що стосується зовнішніх спонукальних факторів, вони охоплюють наступні типи впливу. Маркетинг. Він передбачає вплив таких елементів, як безпосередньо сам продукт, його вартість, а також особливості збуту та процесу комунікації. Підприємству потрібно якомога ефективно використати свої маркетингові можливості, щоби в результаті досягти поставлених перед собою цілей. До останніх відноситься надання послуг та отримання прибутку за це Середовище. Підприємство не може здійснювати безпосередній вплив на нього. Попри це, воно суттєво впливає на поведінку споживачів. Саме тому його потрібно враховувати не тільки перед тим, як прийняти абсолютно будь-яке маркетингове рішення, але й під час здійснення повсякденної діяльності.uk
dc.language.isouken
dc.publisherВидавець О. Зеньen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectповедінка гостейuk
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.titleЧинники впливу на поведінку гостей в ресторанному бізнесіen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scsuka_H_Bezruchenkov_Yu_Chynnyky_vplyvu_na_povedinku_hostei_v_restorannomu_biznesi_2022.pdfIn Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг. Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 25-26 лютого 2022 р. Рівне, Видавець О. Зень, 2022. c. 44-45.237.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons