Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3124
Cím: Чинники впливу на поведінку гостей в ресторанному бізнесі
Szerző(k): Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Безрученков Юpiй
Bezruchenkov Yuriy
Kulcsszavak: поведінка гостей;ресторанний бізнес
Kiadás dátuma: 2022
Kiadó: Видавець О. Зень
Típus: dc.type.extendedAbstract
Hivatkozás: In Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг. Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 25-26 лютого 2022 р. Рівне, Видавець О. Зень, 2022. c. 44-45.
Absztrakt: Резюме. Поведінка гостей в закладах ресторанного господарства залежить від багатьох різноманітних факторів. Останні можна розділити на дві великі категорії: зовнішні спонукальні чинники та внутрішні особистісні фактори. Що стосується зовнішніх спонукальних факторів, вони охоплюють наступні типи впливу. Маркетинг. Він передбачає вплив таких елементів, як безпосередньо сам продукт, його вартість, а також особливості збуту та процесу комунікації. Підприємству потрібно якомога ефективно використати свої маркетингові можливості, щоби в результаті досягти поставлених перед собою цілей. До останніх відноситься надання послуг та отримання прибутку за це Середовище. Підприємство не може здійснювати безпосередній вплив на нього. Попри це, воно суттєво впливає на поведінку споживачів. Саме тому його потрібно враховувати не тільки перед тим, як прийняти абсолютно будь-яке маркетингове рішення, але й під час здійснення повсякденної діяльності.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3124
ISBN: 978-617-601-402-7
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Scsuka Halina

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Scsuka_H_Bezruchenkov_Yu_Chynnyky_vplyvu_na_povedinku_hostei_v_restorannomu_biznesi_2022.pdfIn Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг. Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 25-26 лютого 2022 р. Рівне, Видавець О. Зень, 2022. c. 44-45.237.88 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons