Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/315
Title: Порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні і США
Other Titles: Comparative analysis of foreign language teacher education in Ukraine and the USA
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: система підготовки вчителів іноземних мов;університет;іншомовна освіта;США;Україна
Issue Date: 2020
Publisher: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Type: dc.type.article
Citation: In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 188. с. 105-112.
Series/Report no.: Серія: Педагогічні науки;Випуск 188.
Abstract: Резюме. У статті розглянуто спільні і відмінні характеристики підготовки вчителів-філологів в Україні і США. Компаративний аналіз систем фахової підготовки вчителів ІМ в університетах США й України виявив деякі спільні тенденції розвитку (орієнтація на підвищення якості й популярності іншомовної освіти, на компетентнісно-базовану освіту, стандартизацію) та відмінні (У США напрацьовано багатий досвід імплементації стандартів підготовки вчителів ІМ, компетентнісно-базованої освіти, натомість в Україні стандарту професійної підготовки й розвитку вчителів ІМ до цього часу не розроблено та ін.).
Description: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/493/434
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/315
ISBN: 978-7406-57-8
ISSN: 2415-7988 (Print)
2521-1919 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Porivnialnyi_analiz_profesiinoi_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_2020.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 188. с. 105-112.409.65 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons