Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/324
Title: Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Угорщині
Other Titles: Comparative analysis of professional training of future foreign language teachers in Ukraine and Hungary
Authors: Козубовська Ірина
Леврінц Маріанна
Kozubovska Iryna
Levrints Marianna
Lőrincz Marianna
Keywords: професійна підготовка вчителя іноземних мов;Україна;Угорщина;зарубіжний досвід
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Type: dc.type.article
Citation: In Порівняльна професійна педагогіка. 2011. Випуск 1. с. 127-135.
Series/Report no.: Випуск 1.
Abstract: Резюме. Досліджено питання вдосконалення підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Угорщині та Україні. Визначено прогресивні ідеї угорського педагогічного досвіду. З’ясовано, що на сучасному етапі назріла нагальна потреба перегляду змісту і технологій підготовки та перепідготовки педагогічних працівників у зв’язку із наявністю певних недоліків в цій сфері. Виявлено ці недоліки та встановлено способи їх можливого усунення на основі використання прогресивних ідей досвіду Угорщини.
Abstract. Issues of professional training of foreign language teachers have beenconsidered. The comparative analysis of professional training in Hungary and Ukrainehas been done and the most important ideas of the Hungarian experience have beendefined. It has been determined that nowadays there is an urgent need ofreconsideration of content and technologies of training and requalification of teachersbecause of some failings in this sphere. These failings have been determined and ways of their possible elimination on the basis of using progressive ideas of Hungarian experience have been defined.
Резюме. Исследованы вопросы усовершенствования подготовки будущих учителей иностранных языков. Осуществлён сравнительный анализ профессиональной подготовки учителей иностранных языков в Венгрии и Украине. Определены некоторые прогрессивные идеи венгерского педагогического опыта. Выяснено, что на современном этапе назрела крайняя необходимость пересмотреть содержание и технологии подготовки и переподготовки педагогических работников в связи с наличием некоторых недостатков в этой области. Определены эти недостатки и установлены способы их возможного устранения на основе использования прогрессивных идей опыта Венгрии.
Description: http://lib.iitta.gov.ua/2564/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0_-_%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_1.pdf
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/324
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozubovska_I_Levrints_M_Porivnialnyi_analiz_profesiinoi_pidhotovky_2011.pdfIn Порівняльна професійна педагогіка. 2011. Випуск 1. с. 127-135.383.91 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons