Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T15:39:14Z-
dc.date.available2020-11-19T15:39:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55.en
dc.identifier.issn2415-766Х (Print)-
dc.identifier.issn2415-7538 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: 10.30888/2415-7538.2020-18-02-004-
dc.identifier.otherDOI: 10.30888/2415-7538.2020-18-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/327-
dc.description.abstractРезюме. У статті здійснено аналіз системи підготовки вчителів іноземних мов в Україні. З’ясовано, що підготовка вчителів-філологів в Україні є сформованою системою, до структури якої входить нормативно-правовий, організаційно-процесуальний, цільовий, змістовий, оцінювальний і концептуальний компоненти, функціонуючи на державному, інституційному й індивідуальному рівнях. ЇЇ ознаками є багаторівневість, багатопрофільність, неперервність, диверсифікованість, тоді як основоположними принципами є автономія, академічна свобода, академічна мобільність. Тенденціями розвитку галузі іншомовної педагогічної освіти є стандартизація, запровадження незалежної системи звітності й аудиту якості освіти, орієнтація на компетентнісний підхід, студентоцентризм.uk
dc.description.abstractAbstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education system in Ukraine, which has been characterized in respect to its constituents, levels of functioning, features, principles and developmental trends. The system is made up of the legal, organizationalprocedural, target, curricular, evaluative and conceptual components, functioning on the state, institutional and individual levels. The inherent principles of the system are the autonomy, academic mobility and academic freedom. The current developmental trends identified in the paper are the standardization movement, implementation of independent system of evaluation and accountability, competence-based teacher education paradigm, student-centeredness.en
dc.language.isouken
dc.publisherКуприенко СВen
dc.relation.ispartofseriesВыпуск 18., Том 2.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectсистема підготовки вчителів іноземних мовuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleСистема підготовки вчителів іноземних мов в Україніen
dc.title.alternativeThe system of foreign language teacher education in Ukraineen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Systema_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_v_Ukraini_2020.pdfIn Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55.1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons